Job 13 van 48


Report this listing

Solliciteren



Finance consultant medior


Functie

Voor onze klant zijn we op zoek naar een Finance consultant medior.

Het doel van de Business Partner Controlling functie is een proactieve sturing om de financiële gezondheid van een departement te plannen, te monitoren en te controleren. Dit gebeurt door in te staan voor de budgetopmaak, de periodieke financiële rapportering, forecasting en ad hoc analyses. Daarnaast levert de Business Partner Controlling een proactieve bijdrage en ondersteuning om de opgestelde objectieven van een departement te bereiken. Dit gebeurt onder meer door alle relevante analyses te voorzien in het kader van het beslissingsproces algemeen en voor projecten in het bijzonder.

Jouw verantwoordelijkheden:
  • Meewerken aan de maandelijkse afsluiting, provisieproces, analyse en rapportering van de resultatenrekening, alsook de analyse van afwijkende tendensen per departementen
  • Controle van de kosten door goedkeuring van “purchase orders”, “project approval request”, facturen en contracten volgens DoA
  • Voorbereiding en samenwerking met een departement voor wat betreft budget, forecast en lange termijn planning in overeenstemming met de doelstellingen en deadlines van het bedrijf
  • Opstellen van financiële analyses, business cases en proactief financiële ondersteuning bieden bij grote bedrijfsprojecten
  • Opvolgen en controleren van projecten gedurende de uitvoeringsfase en voor afsluiting van projecten

Jouw profiel

  • Voor deze functie zoeken we bij voorkeur een Master in Economie of Finance of gelijkwaardig door ervaring
  • Min. 3 jaar ervaring met financiële systemen in een middelgroot tot groot bedrijf.
  • Vloeiend Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Min. 3 jaar ervaring in financieel procesondersteunende tools.
  • Min. 3 jaar ervaring binnen financieel beheer
  • Aantoonbare ervaring met Microsoft Office Toepassingen (Word, Excel, …) is een pluspunt.
  • De financieringsbehoeften of financiële mogelijkheden van de organisatie bepalen en aangepaste acties uitvoeren (kredietlijn, investering, ...)
  • De financiële kwetsbaarheid van de organisatie opsporen en aanbevelingen doen aan het beheer

Aanbod

  • Een tijdelijke fulltime opdracht tot het einde van het jaar.
  • Remote werken is deels mogelijk.
  • Aantrekkelijk salarispakket met bedrijfswagen mogelijk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht